Negatívumok
2006.03.22. 17:57
A játék rossz oldalai.
Végül következik az erő sötét oldal, a negatívumok. Látható, hogy nagyon sok ötletük volt a fejlesztőknek. Sokat nagyon jól kidolgoztak és építettek be a játékban, viszont van, amivel szerény véleményem szerint nem tudtak egészséges egyezséget kötni. Csak belecsipegetve: itt van a már említett mesterséges intelligencia vagy éppen az erőviszonyok. Egy-két egység érthetetlenül erősre, mások nagyon gyengére sikerültek. Számomra egyik ilyen fájópont az AT-ST lépegetők, melyek nagyon háttérbe szorultak a gyengeségük miatt. Aztán a földi csatáknál a védőknek miért kell utánpótlásként kérni az egységet, és miért nem lehet az épületből? Az eltávolított nézet is jó megoldás lenne, de ott miért nem lehet az egységek különleges képességeit is valamilyen módon használni? Miért nincsenek formációk, és miért támadhat minden egység mindent? Egyre kevesebb játékban látom, hogy bármilyen formációt is lehetne használni, valamint az is elég idétlen, amikor egy főhős vagy épp egy gyengébb katona bőszen lövi az egyik épületet várva, hogy leomoljanak falai. Satöbbi, satöbbi, satöbbi, sajnos elég hosszúra is nyúlhatna a lista, ha nagyon szőrszál-hasogatóak akarunk lenni. Még itt is érzem, hogy nem mernek nagyon sok új dolgot belerakni egy Star Wars játékba, pedig néha igazán el kellene a vérfrissítés.
|