ŰRCSATA
2006.03.22. 17:51
Bevezető az űrcsatákba.
Mihelyst két ellenséges egység találkozik egy bolygónál, akkor válthatunk a már 3D-s motor által létrehozott űrcsaták helyszínére. Szokás szerint a védekező előnyben részesül, mely a korábban megépített űrállomás támogatását jelenti. Minél fejlettebb az űrállomásunk, annál több lézer-, torpedó-, és ionágyú van rajta, mely megkeserítheti a támadókat. Nemcsak a rajongóknak lesz élményben részük, a laikusok is elismerően bólintanak, amikor beindul egy űrcsata. A Csillagrombolók és a lázadó hatalmas és lomha hajói körül ott cikáznak az X-Wing-ek és Tie Fighter-ek, cikáznak a lövések, becsapódnak a torpedók, robbannak az űrhajók. Nagyon hangulatosra sikeredett ez a része a játéknak. A nagyobb egységeknél és űrállomásoknál a támadás során a fontosabb rendszerekre is összpontosíthatjuk erőinket, mely újabb taktikai része a játéknak. Lövethetjük a hangárt (így kevesebb vadászgép fog érkezni), a különböző ágyúkat, a hajtóművet vagy akár a védőpajzs-generátorait is. A legtöbb egységnek különböző speciális tulajdonságai vannak, mely jellemzőek az adott félre is. Példának okáért a lázadók Corellian Corvette (Leia hercegnő diplomata hajója is ilyen) a fegyverzet rovására megnövelheti a hajtóművek erősségét, így gyorsabban tud elmenekülni a területről, a Birodalomi cirkálónál ezzel ellentétben a fegyverzet erejét lehet megnövelni.
|